Suka Blog Pn Kaseh??JOM LIKE!!

Friday, April 27, 2012

2 majikan dalam 1 tahun...

Salam 1 Malaysia...

Kisah nie dah lama dah pun tp Pn.Kaseh tertarik untuk berkongsi rasa ngn semua.tentang apa yer???tajuk pun dah rasa lain mcm.Alhamdulillah hampir 3 tahun Pn.Kaseh berada di bwh gomen.sblm mendpt tawaran di bawah kementerian Pelajaran Malaysia,hampir setiap tahun Pn.Kaseh menghadiri intrvw di bawah SPA..klu di ingtkn 3 tahun yang lalu rasanyer Pn.Kaseh dah lali ngn pegawai penemuduga & da rasa mcm2 karenah pegawai.sudah berbelas kali Pn.Kaseh dpt surat intrvw.mgkin ada yg x percaya tp surat2 sume Pn.Kaseh simpan utk jd kenangan.tp jwpn yg Pn.Kaseh terima "dukacita anda gagal dlm temuduga" @ "anda adalah calon simpanan".Alhamdulillah tahun 2009 Pn.Kaseh akhirnya berjaya dlm intrvw bawah SPP (Kenmenterian Pelajaran Malaysia)"Tahniah,anda berjaya dalam temuduga".
         tp selang 3 bln Pn.Kaseh terima tawaran di bwh KPM,Pn.Kaseh terima pula tawaran di bawah kementerian Pelancongan Malaysia.

bila rezki dtg bertimpa2 baru Pn.Kaseh teringt pepatah bersusah2 dahulu,bersenang2 kemudian.Pn.Kaseh pergi jgk lapor diri di Putrajaya di temani en.suami tp kami terpaksa tolak kerana x mahu ambil risiko.Pn.Kaseh perlu bekerja di KL dulu(masa tu Pn.Kaseh pregnant) sblm di tmptkn di tempat lain.(x tahu negeri mana di hantar).
   Kalau di ingatkn mula2 Pn.Kaseh tercari2 hala tuju Pn.Kaseh, rasa bersyukur sngt2 dngn rezki yg dtg.walaupun org kata x seberapa tp sekurang2 nyer kita puas kerana telah mencapai apa yg di usahakan  walaupun lmbt.Dan Pn.Kaseh sedang mengumpul pengalaman dlm bidang Pn.Kaseh.mana tahu ats usaha itu,Pn.Kaseh akan dapat lihat hasilnyer pada masa akan dtg.
   Pada mereka2 di luar sane,berusaha la dngn apa2 yg kita citakan.walaupun x nmpk hasilnyer skrg,insyaallah akan dtg  kita akn dpt hasilnyer..Amin.....

Tuesday, April 24, 2012

anak bujang Pn.Kaseh...

salam 1 Malaysia..

welcome to my blog..Cewah..itula intro Pn.Kaseh bila tngok blog Pn.Kaseh yg suda ada perubahan..tq for my friend blogger Pn.Alfidah kerana menolong Pn.Kaseh..klu nak tnggu Pn.Kaseh hiaskn blog nie rasanyer mkn tahun baru la santek... :)) berbalik pd title blog Pn.Kaseh nak dok cite pasai anak bujang sorang yg sekarang nie dok main jewk ngn karenah dia.(abes pnt nenek rayyan) nak lynkn dia..huhuhu.da pndai merajuk,marah n ckp "xnak" bila org sakat dia..sabo jewkla..abes ngn mama dia pun dia nak gaduh.smpai brg mama dia pun nak gaduh.apa barang yg di gaduhkn tue???? tngok entry kat bwh nie yer.. :))
inilah dia.selimut mama dia..klu xde selimut nie abes x nak tido.sblm tido msti nak peluk selimut mama dia.ke hulu ke hilir dia bwk selimut nie..(alhamdulillah rayyan da lama x tido dlm buaian lg)mama dia amek selimut nie  abes dia tarik selimut nie.hai rayyan,nmpaknyer mama kena beli selimut baru le jwbnyer.mgkin dari lahir dia da bau selimut  mama dia pakai..gila selimut x pe,jgn dia gila nak isap bantal,lagi satu hal lak nnti..he3.bantal spongebob pun msti ada kat sblh dia.hai nmpknyer nak g mana2 or balek umah nenek perak wajib bwk dua2 brg nie skali.. :))
   n last skali sblm abes entry nie,Pn.Kaseh tinggalkan video aksi rayyan untuk tatapan semua(diambil oleh acik dia yg xde kije.hahahaha
video
ooppss..Pn.Kaseh ter upload 2 video lak.he3..enjoy la yer.. :))

Tuesday, April 17, 2012

2 minggu yg memenatkn& seterusnya..tiada istilah beriadah untuk kami...

Salam 1 Malaysia....

mengapa tajuk blog Pn.Kaseh camtu kn?????kami kepenatan.termasuk family skali..sbb ape yer????
sbb rumah nenek rayyan ngah revonation..cuti kami di bekukan seketika..huahuahua..sabar yer Pn.Kaseh.he3..xpe,janji umah nenek rayyan ada perubahan.. :)) update cket katanyer.. :)) dngn papa rayyan yg x shat.ishh2 nsb kita org pempuan sentiasa diberikn kekuatan untuk menangani sume kije...rayyan pun ikut skali menukang.(hai rayyan,rayyan) now rasanyer nak wat kije pun mls.(kije dah la melambak).sabo jewkla..

Friday, April 6, 2012

semalam Pn.Kaseh off untuk mendengar taklimat..

salam 1 malaysia dan salam pagi jumaat..

setelah seharian (semalam) Pn.kaseh dan kengkawan (opismate) dok g taklimat @ Politeknik Merlimau,naik kematu punggung smpai ngantuk dia watnyer.he3..dah lama x pekena taklimat..hamek kau Pn.Kaseh.. :))
apa taklimat yg Pn.Kaseh dok citekn tu????lihat entry di bawah nie yer.. :))

ini lah taklimatnyer..Pn.Kaseh saje cari penyakit.he3.utk cari pengalaman katanyer..nak cuba rasa mcm ner suasana @ perjalanan masa plhnraya nnti..tp nmpk gayanyer mcm susah cket jewk.mgkin sbb Pn.Kaseh first time bertugas kot..thanks pada en.suami coz sporting mmbenarkn cik adik mu ini bertugas.tp dnagr kabar en.suami pun kena standby..so,ini lah tugasan baru Pn.Kaseh N the gang nnti... :))