Suka Blog Pn Kaseh??JOM LIKE!!

Friday, July 5, 2013

Sweet Moment ~ APC~alhamdulillah~


Asalamualaikum & Salam 1 Malaysia..


Bersiaran daripada rumah..baru ada masa nak mengupdate blog..cerita ada tp x berkesempatan nak mengarang di cni..now sekarang pn.kaseh sdg cuti.menjadi surirumah seketika.melayan dak tenit rayyan (mengkadak hari2 rayyan kena tinggal).bila kita spent time seketika ngan anak terasa bila kita keje semula hati terasa puas.itu adalah pendapat pn.kaseh.
     x nak merapek panjang2,pn.kaseh nak berkongsi sedikit kemanisan sepanjang pn.kaseh berkhidmat 3 thn di bwh goment.mgkin sudah tertulis rezki pn.kaseh secepat ini.pn.kaseh di hadiahkan dengan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang.dan tanggal 24hb -26hb jun kami dijemput utk menghadiri majlis tersebut dan berkampung di kl..dari negeri Johor hingga Kelantan (603 orang).dari Pengetua,guru cemerlang,guru dan staff sume nyer berkumpul dan berkongsi pentas untuk tujuan yang sama..jom kita layan gmbr dan suasana sepanjang pn.kaseh berada di sana..



kami sampai di hotel kul 7.15pm (akibat masalah yg x dpt dielak) daftar n check in terus makan n siap2 untuk rehearsal kul 8.00 pm.penat naik bas lom ilang terus kena g dewan!!kami diberi taklimat untuk kelancaran majlis esok,raptai sepanjang majlis sehingga ke acara penyampaian sijil yang akan disampaikan oleh Timbalan Ketua Pengarah Pendidikan Malaysia,KPM.kul 10.30pm baru habis rehearsal n kami bersantai sebentar dan terus masuk ke bilik untuk menunggu hari esok..


kedudukan kerusi untuk penerima APC..nebes abes nak berjln ats pentas!!!kedudukan pn.kaseh barisan kedua sebelah kanan(warna biru) zon selatan.sebelah kiri kami(merah) adalah zon utara..


berposing bersama cikgu dari sek pn.kaseh.sementara nak tnggu VIP datang


acara sedang berlangsung.x jelas sangat coz  pn.kaseh duk bhgn belakang..


urusetia (berdiri dibhgn belakan)sibuk bagi kelancaran majlis ini.


dari N.9


rakan seperjuangan..#N.9&melaka#


selepas menerima sijil APC..hilang debaran. :) bersama rakan melaka.oh ya! si gadis sebelah pn.kaseh nie terima mcm2 anugerah.terbaru anugerah pengarah pelajaran Melaka.hasil kerja dan komitmen si tudung kuning+purple di sekolah.. :)   (jgn marah yer si gadis sebelah) hihihkhihik..

cikgu pn.kaseh dulu..skrg da jd rakan sekerja..tp tetap pn.kaseh panggil cikgu.. :)


 -
-
-

berposing menandakan sudah habis konvo.hu3..

-
-
-


berjalan ats Red Karpet!!!nak jgk tau!!! :)

hari terakhir kami diberi taklimat n kata2 amanat sblm pulang ke tempat masing2..sume da x sabaq nak balik!!!! :) 

extra photo gediksss... :) apa pun pn.kaseh tetap bersyukur ats pemberian & rezki yang diberi.Insya Allah pn.kaseh akan beri yg terbaik selagi mampu untuk sume..Wassalam..










No comments: