Suka Blog Pn Kaseh??JOM LIKE!!

Tuesday, August 14, 2012

~minggu Pn.KAseh Packing Barang Sebelum Bertolak Ke Perak~

Salam 1 Malaysia..

Alhamdulillah kita suda hampir ke penghujung puasa.terasa begitu cepat masa berlalu sehingga kita tidak sedar ia sudah smpai ke penghujung nyer..moga2 kita di pertemukan lg Ramadhan yang akan datang.Insyaallah..

So,bila da hampir penghujung puasa suasana raya sudah di rasai walaupun kita sedih untuk meninggalkan Ramadhan.dan minggu nie Adalah minggu Pn.kaseh m'packing baju2.sebelum berangkat ke Kuala Kangsar,rumah bonda en.suami a.k.a opah Rayyan.tahun nie giliran en.suami lak.xpe2,sob2..bila da dapat org jauh nie mmang la kita kena amalkan sistem giliran..hai rindu la Pn.kaseh ngn masakan bonda Pn.kaseh a.k.a nenek Rayyan pada hari raya pertama kerana juadah raya di Perak x sama ngn juadah di Melaka.huahuahuahua...

Baju Rayyan sahaja sudah 1 beg Pn.kaseh packing.(Klu boleh nak bwk satu raga) hahahaha..tu baru ank seorang jewk tue..he3.baju Pn.kaseh n En.suami belom di packing coz ada lg barang kami yg belom settle lg.. ;) ok,sempena Pn.kaseh balek Perak,Pn.kaseh akn update suasana sepanjang kami otw ke sana dan suasana hari raya disana Insyaallah..

Doakan kami Selamat Pergi & selamat kembali ke Melaka,negeri tumpah tanah air ku..hehehehehe...
Ucapan Raya???? Nnti da hampir2 raya Pn.Kaseh akn  poskan kat blog nie yer..nnngggggeeeee



No comments: