Suka Blog Pn Kaseh??JOM LIKE!!

Wednesday, September 5, 2012

~ Ku Kuatkan hati Untuk ke opis ~


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia...

Kami di beritahu 4hb sept,ari selasa org jabatan dari JPM Akan mengadakan   Lawatan berkelompok dan akan membuat pemantauan dari setiap aspek.kami di maklumkan 4 ari lebih awl supaya kami dapat membuat persiapan.so,pn.kaseh n opismate serta bahagian pentadbiran membuat persiapan dan melengkapkan kerja2 serta dokumen2 yg belom di update.pn.kaseh mcm biasa kewangan perlu di update.so,kami menyiapkan kije masing2 dan selesai mengikut masanya.
   Dan apabila harinya tiba,pagi sblm pn.kaseh hendak bersiap ke tempat kije nenek Rayyan a.k.a mak pn.kaseh x sihat!!!! Aaiisshh camner nie???camner ngn rayyan???xkeruan di buatnya.nak cuti emergency x leh coz org jbtn nak dtg..akhirnya pn.kaseh kuatkan hati untuk ke opis. Dan akan pulang ke rumah slps sume nyer selesai!!!eerrgghh tp dlm ati hanya tuhan yang tahu.mak pun pn.kaseh x bg masak.biar balek umah nnti pn.kaseh uruskan.tp nsb baik kakak sulung ada & duduk berdekatan.dia yg tolong tngok kn nenek Rayyan n Rayyan sekali.
    Berikut adalah sebahagian drpd gambaran semasa hari lawatan org jbtn... *di petik daripada gambar spi*

Opismate pn.kaseh serta guru data yg sdg sibuk menyiapkan dokumen dan data yg di minta.
CC dari jabatan yg sdg menyemak dokumen & kewangan pn.kaseh.banyak jgk soalan dan barang yg di minta.klu pn.kaseh xde masa nie,camner aek????Eeerrrmmmmm...
antara guru pen.kanan dan guru pen.kanan mata pelajaran.diaorg di soal berkaitan p&p murid dan prestasi pelajaran sekolah.
Pn.kaseh bersama opismate..senyum pun senyum paksa coz dlm hati dok teringat kat umah.

Opismate pn.kaseh ( tudung kuning).dia incharge bahagian asrama..sume keperluan n data asrama diuruskan oleh opismate pn.kaseh nie..
Mendengar taklimat drpd org jabatan.dengar kata asrama dpt kredit drpd mereka.tahniah2..
So,selesai jewk pemantauan pn.kaseh terus bergegas pulang ke rumah.nsb kakak pn.kaseh da tolong masakan.yg selebihnya pn.kaseh handle.n mlm tue tngok xde perubahan kami bawa nenek Rayyan ke klinik feveret pn.kaseh dr.rahimah.bila da mkn ubat terasa la kurang yer skt tue.dan hari ini pn.kaseh cuti menguruskan rumah n menjaga Rayyan.bila mama dia ada kat umah cam biasa Rayyan  mula mengada2.sabo jewkla.jd la Mr.Mama sepenuh masa harinie yer.... ;)

No comments: