Suka Blog Pn Kaseh??JOM LIKE!!

Friday, October 5, 2012

~tetamu VVIP dan Wakil KPM datang Serentak~

Asalamualaikum &salam 1 Malaysia...

Kembali kita bersiaran di ruangan blog nie.alhamdulillah kita masih di beri kesihatan n limpahan rezki Oleh nya..belum terlambat lg Pn.Kaseh ucapkan tahniah pada penjawat awam yg menerima imbuhan tahunan/bonus darp PM kita.dan utk rakyat Malaysia kerana mendapat manfaat yg diberikan.walaupun ada sesetengah pihak x merasa puas apa yg diberikan tp sekurang2 nyer ada jgk perhatian yg diberikan kerajaan malaysia.*bukan senang nak puaskan ati bnayak pihak kn????*
   berbalik kepada tajuk pn.kaseh,ingt x entry blog pn.kaseh yg lepas???? (klu sape2 yg mengikuti blog Pn.Kaseh) harap2 xdela pelawat yg dtg ke sekolah kerana bila ada tetamu kami di bahagian pentadbiran akan tergendala cket kerja harian kami coz nak buat persiapan or sediakan apa yg patut..tp bila nama nyer sekolah kena la sntiasa bersedia dngn kedatangan mcm2 tetamu.
    Dan hari isnin kami di beritahu ada tetamu bergelar Tan Sri  nak mai sek.halamak..bukan calang2 org tue..tp bezanya diaorg hanya nak wat lwtn kije jewk.so,terlepas la pn.kaseh n opismate nak menyediakan dokumen berkaitan kami.just prepair opis jewk la kn...antara gmbr yg sempat di snap oleh camera man yg x berbayar nie.. :))) jom..
-
-
-
-

ini dia org nyer..tetamu VVIP yg di maksudkan..Yg.Bhg.Tan Sri Datuk Seri Panglima Dr.Abd Rahman Bin Arsyad..
Pentadbir sekolah,wakil JAIM,Wakil SPI dan wakil JPN Melaka menyambut kedatangan beliau..
VVIP.. :))
Dan seterusnya sesi lawatan kije  oleh Yg. Berhormat..
Bersama orang SPI,JAIM dan JPN Melaka..
Aduhai..sempat posing yer pendidik SAIKHAD..yg baju hijau tu comei loteh mu nie..he3
Sesi perbincangan..
Dan pada hari tue jgk orang KPM dari Putrajaya datang utk wat kaji selidik di sekolah..kami just sambut kedatangan di opis jewk.ngeh3...
-
-
-
-
-
Mana gambar kami seperti biasa slps lwtn dari pihak luar???????rasanyer biarla Pn.Kaseh n opismate di belakang tabir jewk aritue.so,xde la gmbr kami dlm entry nie yer...Wassalam..

3 comments:

Anonymous said...

amboi,meriahnya..rugi takde masa ni..huhuhu

kasehshapiah said...

Boleh di katakan meriah gak kak..xpela,xde rezki akak..mana tahu len kali org lain yg dtg.. ;)

Anonymous said...

Salam Kak.

Saya Suzie dari Public Mutual

Boleh contact saya 017-9747751 untuk tahu lebih lanjut macamane nak memaksimumkan simpanan dengan melabur dalam Public Mutual.

Terima Kasih.